מחיר הרחקת יונים – שילוב בין האמצעים לבין התוצאות

אחד מסוגי הציפורים האהובים על בני האדם בדרך כלל הוא היונים. מזה אלפי שנים משמשות היונים את האדם למטרות שונות. השימוש הנפוץ ביותר ביונים כיום הוא בעיקר למאכל ולנוי. יונים, אם הן גודלו בתנאים המתאימים ואם הוזנו כהלכה, הן מעדן מלכים. בארוחות יוקרה ובהזדמנויות חגיגיות שונות מוגשות לאורחים יונים צלויות, או יונים ממולאות במילויים שונים. בעבר היה שימוש נוסף ליונים – העברת דברי דואר. השימוש בציפורים הללו היה נפוץ לא רק באירופה או במזרח התיכון, אלא גם במזרח הרחוק – קרי יפן וסין. ליונה יש תכונה בסיסית חשובה אחת – היא לעולם תחזור למקום הקינון הטבעי שלה, ולא משנה מנין תשוגר.

מה מחיר הרחקת יונים?

מחיר הרחקת יונים נקבע בהתאם לסוג העבודה , כאשר כמובן יש לקחת בחשבון את מקצועיות העבודה ואת האחריות הניתנת בסיום העבודה.
כאשר אתם מחפשים עבודה מקצועית, אומר הפתגם הידוע – הזול עולה ביוקר.
אנו, בנשר הרחקת יונים מבטיחים לתת את המחיר ההגון ביותר בהתאם לצרכים המדויקים שלכם

הבעייתיות והסיבות לצורך בביצוע הרחקת יונים

ואולם אותה תכונה שמשה בהצלחה את שולחי המכתבים למיניהם במשך דורות, היא בדיוק הסיבה לכך שלעיתים נוצר צורך בביצוע הרחקת יונים. יונים שהתמקמו על גג של בית או על אדן החלון של דירה, לא יעזבו עוד את המקום כמעט בשום מקרה. ואם לא די בכך, בלא מעט מקרים נושאות איתן היונים מינים שונים של מזיקים. המדובר בעיקר על כינים וקרציות, שעלולות להידבק לבני אדם או גרוע מכך – לחדור אל בית המגורים, להתרבות ולהפוך לבעיה תברואתית ובריאותית רצינית.
ניתן לנסות ולגרש את היונים, אבל הן מן הסתם יחזרו. ניתן פשוט לחסל אותן, אבל מרבית האנשים אינם מסוגלים לעשות את הפעולה הזאת – ובצדק. רגישות לסבלם של בעלי חיים היא תכונה מעולה, ועם ישראל התברך בה בשפע.
הפיתרון הטוב ביותר במקרים הללו הוא ביצוע הרחקת יונים מקצועית, שלא פוגעת ביונים ובסביבה, על ידי אנשי מקצוע המבינים בנושא. ובהתחשב במגבלות שהוצגו לעיל, הצבת רשת יונים הינה הדבר הנכון לעשות. רשת ליונים הינה רשת שאיננה מאפשרת ליונים להתקרב למקום הקינון שלהן. לרשת הזאת יש בדרך כלל גם תיל קוצני, המונע מהיונים לדרוך על קרקע מוצקה, או לכל הפחות על מקום שטוב לקנן בו. את הרשת מציבים על מקום הקינון הקבוע של היונים. במקביל, הורסים את הקן שמצוי במקום. השילוב של קן הרוס מצד אחד וחוסר אפשרות ריאלית לבנות קן אחר,גורם ליונים המאוכזבות לעזוב את המקום לאחר זמן מה.

הרחקת יונים – פעולה מתמשכת.

חשוב לציין בהזדמנות זאת כי הרחקת יונים הינה פעולה מתמשכת. היונים הן ציפורים בעלות זיכרון ארוך. הן ינסו מעת לעת לחזוק למקום הקינון. לפיכך יש לבדוק ולחזור ולבדוק מדי פעם את מקם הקינון הישן, לבדוק שהיונים לא חזרו. אם זה קורה, יש לחזוק על פעולת הטיהור עד להשגת המטרה הסופית.
אנו ב- נשר הרחקת יונים מציעים הרחקת יונים לצמיתות באופן יעיל ומקצועי כך שבעיה זו לא תהווה לכם מטרד באורח חייכם.

 

כתיבת תגובה

עוד בנושא מידע שימושי