להרחיק יונים באמצעות חופות רשת

קשה להצביע על מי שלא נתקל בתופעה, בה יונים בוחרות לקונן בגגות של הבתים שלנו, המקומות בהם אנו עובדים ועל אדן החלון. מלבד הרעשים הבלתי נסבלים, היונים גם עלולות להעביר מחלות שמסכנות קבוצות שונות באוכלוסייה: מבוגרים מעל גיל 60, ילדים עד גיל 5, חולי אסטמה, נשים בהיריון ועוד קבוצות סיכון. כיני היונים מהווים נזק עצום ויש צורך להרחיק אותם מביתנו. בנוסף, נגרם נזק כלכלי תמידי בעקבות המצאות היונים בקרבתנו. היונה אוכלת 50 גרם של מזון ביום ומאות אלפי היונים שמצויות בעולם, מצריכות השקעה לא קטנה באספקה של מזון. ישנו פתרון להרחקת יונים והוא התקנה של חופות רשת.
האדם הוא זה אשר מספק ליונה את המזון לה היא זקוקה, גם אם לא במודע. כאשר היא זוכה לקבל את כל מה שהיא צריכה, אין לה באמת סיבה לנדוד ממקום למקום. התקנה של רשת ליונים תצמצם את הופעתם החוזרת על אדן החלון שלנו, ואת חדירת המחלות אל ביתנו או המשרד בו אנו עובדים.

להילחם בתופעה המעיקה

כאשר יונה מוצאת מקום שטוב לה בו, היא בדרך כלל גם תחזור אליו לעיתים קרובות ובמקרה הפחות טוב תמקם את הקן שלה בו. עלינו להילחם בתופעה המדאיגה שעלולה לסכן אותנו, והתקנת רשת יונים תבטיח שקט לטווח ארוך, תוך מניעת הגעתם לפתחי החלונות שלנו. עם זאת, זוהי לא הפעולה היחידה אותה ניתן יהיה לבצע בדרך להרחקת יונים. על מנת להרחיק יונים גם מגגות הבתים או המשרדים שלנו, יהיה צורך בהתקנה של מנגנון היקפי שימנע חדירה ונזק רב לציוד.

חופות רשת כפתרון כולל

התקנה של חופת רשת ככלי להרחקת יונים, יעיל במניעתם להגיע לגגות שלנו. אם רשת ליונים נלחמה בהגעתם לחלונות ולפתחים השונים, כאן מדובר בפתרון האולטימטיבי שיאפשר לשמור על ציוד יקר המצוי בגגות. מזגנים, צינורות, ועוד ציוד יקר עלול להינזק כתוצאה מקינון יונים. היונים נוטות להשתמש בגגות כמקום משכן קבוע, ולכן עלולות לגרום לבלאי בצנרת וכן לחסימת האוויר במזגן. ההגנה הכוללת אשר מספקת פריסת חופות רשת, מאפשרת ליהנות משקט רב אשר יתרום בראשונה לשמירה על הציוד שלנו.
כל מי שחווה את התופעה בכל שנת צהריים, בה נשמע הצליל המציק של היונה, כבר מודע לכך שחייב למצוא את הדרך להיפטר ממנה. במהלך השנים כבר פותחו עשרות שיטות להרחקה של יונים, שחלקם מספקים פתרון מקצועי יותר ופחות.
אנו בנשר הרחקת יונים מציעים פתרונות מקצועיים ומגוונים לטיפול בבעיה זו.
צרו עימנו קשר ונשמח לתת שירות !

כתיבת תגובה

עוד בנושא מידע שימושי