רשת יונים עם שבירת זווית

כיום ישנן מספר דרכים ופתרונות בכדי להרחיק יונים מאזור מגוריכם. הפתרונות הישנים שיש להמנע מהם, כוללים הדברה, אשר לא רק שאינה הומנית אלא גם מגבירה את קצב התברותן של היונים, כמו גם שימוש במתקנים אשר עושים רעש רב בשביל להבהיל את היונים מוכחים כלא יעילים גם כן. שיטה מיושנת נוספת הינה שימוש בדבק תעשייתי על אדן החלון, אשר עוזר להרחקת יונים, אך במהרה מתמלא באבק ונוצות והיונים יחזרו בהמוניהן.

 

הפתרונות היעילים והנפוצים ביותר להרחקת יונים מבניינים הינם התקנת דוקרנים והתקנת רשת. הרשת תמנע את חדירת היונים אל תוך אותו אזור בעייתים בבניין. הרשת הינה פיתרון מעולה והומני, אך לעיתים קרובות בבניינים ישנן קירות וגגות בזוויות מורכבות, כמו גם חללים ופירים אשר קשה למתוח בהם רשת שתכסה אותם ב-100%, ויונים עדיין יצליחו לחדור ולקנן באותו אזור בבניין.

 

בנשר הרחקת יונים אנו מתמחים בהתאמת רשתות באופן מדוייק לצרכי המבנה, כמו גם בהתקנת הרשתות בכל מקום בבניין, עם האפשרויות לעבודה בגובה רב, שימוש בציוד סנפלינג וניסיון בעבודה על גגות מבנים מכל הסוגים- כל זאת כדי לאפשר הגנה מלאה מפני יונים מזיקות.

 

 הרחקת יונים חלון מובלט או על זווית בפינת בניין – סגירה מקצועית של מסתור כביסה אשר בולט מעבר למבנה הבניין או כיסוי שני מסתורי כביסה וחלון באותה רשת יונים

כתיבת תגובה

עוד בנושא הרחקת יונים ממסתורי כביסה