הרחקת יונים בעיר טבעון

שם הממליץ: מלכי ענבר | עיר: טבעון

סבלנו מיונים שחדרו לעליית גג-הרעפים שלנו. מרגע שנכנסו לשם – שמענו רעשים של הליכתן הלוך ושוב לאורכו ולרחבו של הגג. לאחר מספר ימים התחלנו לשמוע גם קולות של גוזלים. פחדתי לפתוח את פתח העלייה לגג, שמא ייפול פנימה מכל טוב תוצרתן – לשלשת וכינים ואפילו אולי גוזלים.

המצב לא יכול היה להימשך, ונראה היה שאין מוצא.

מצאתי את האתר הזה, של אייל ושל מוטי. כבר בשיחתנו הראשונה התרשמתי מהאמינות ומהרצינות המקצועית. לאחר שיחות עם מספר בעלי מקצוע בתחום חזרתי אליהם ובחרתי להזמינם. התרשמתי מכך שהם מתמקצעים רק בהרחקת יונים וזה מקצועם (ולא מדבירים שעושים גם את זה "על הדרך"), מכך שהם מבוטחים ומשתמשים בחומרים מאושרים על ידי התמ"ת

. היום בוצעה העבודה. מוטי הגיע בדיוק במועד שנקבע. עבודתו הייתה מקצועית לעילא ולעילא. קודם בירר מהם התנאים בבית, עשה סיור כדי לראות ולהחליט ממה להתחיל. לאחר מכן נכנס לעלייה דרך הגג כדי שלא ללכלך בתוך הבית (לא מובן מאליו שבעל מקצוע יחשוב גם על דיירי הבית!), פתח רעפים כדי לאפשר ליונים לעוף ולברוח. בהמשך מצא את הפתח שממנו הן נכנסו ויצאו וסתם אותו

בהמשך עבד כמעט שעתיים תמימות עד שהשתכנע שכל היונים עפו ואינן.

עם זאת לא הבטיח שהצליח בכך, שכן הן נטו לברוח לארגז הרוח, ולא לכל מקום בארגז הרוח ניתן להגיע, אף כי עבד בעזרת מכשיר מיוחד.

בכל מקרה, צניעותו ועבודתו השקטה והבטוחה הרגיעו אותי, ובנוסף לכך ניתנה אחריות לחמש שנים.

כשהגיע זמן התשלום, הסכום היה ברור מראש, ולא נתבקשתי לפתע לשלם יותר בגלל קושי או בשל התארכות זמן הפעולה.

לפני שעזב, ביקש מוטי שאתקשר בכל מקרה שנשמע רעשים והוא יהיה אחראי לעבודתו אחריות מלאה.

אני ממליצה בחום על החברה ועל מוטי. בימינו כשלצערי מסתובבים בשוק "חאפרים" רבים, שאינם מקצועיים ואינם מבוטחים, אלא רק מבקשים את כספם של הלקוחות – צריך להעריך כל בעל מקצוע כזה. תודה ויישר כוח!